Tuesday, May 3, 2011

My unlucky day... damn..

sesaper yg perasan, aku dah lama tak online sensiang. mlm mmg bkn waktu yg sesuai sbb si kenit tu sibuk dgn u tube bila aku ada.

Al kisah, 2 wks GM aku dtg ofis, kantoi aku gh online, dia pi bawa mulut kat big boss. dia niemmg mcm harem sikit peel. sikit2 nak caripublisiy murahan dgn MD kite org tu. tmbh2 bdk yg kantoi dgn dia nie, anak buah saingan politik dia kat situ, lagi mcm dpt green lite nak kata bos aku tak pandai jagabudak dia. bos aku dpt bmw 2nd pun dia dengki siap hntr "barang" kat bos aku tu. hari dia dtg tu 2 org kena kantoi. sekarang kite org ber2 dok melangut jek laa kalau takde kije nak buat. aku dah mula beli novel bawa pi ofis. hari nie dah 4 novelm 3 buku azizi ali aku khatamkan.

Aku kena dapatkan broadband jugak. sungguh laa aku rindu kat korang...

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...