Blog ini sekadar cerita-cerita biasa dan perkongsian sebuah pengalaman kehidupan untuk rujukan bersama

Friday, October 28, 2011

Yang kedua

Pada yang belum tahu berita kehadiran cahaya mataku yang baru, dah pun selamat melihat dunia pada 29.09.2011 pkl 10.30a.m. dgn berat 3.05kg.

3 comments:

wantie said...

Tahniah...

Seronokkan ada Baby.Mcm saya ni, Tengah kerja pun dok teringat je kat baby di umah tu.

Anonymous said...

salam..
nak tnye mcm mne nak cari lagu nd lala melayu takkan hilang di dunia tapi yg hilang maruh tu?

MarDiah said...

Zapin berharap tajuknya