Thursday, June 18, 2009

Kuatkah aku.... (nanti....)?

Semalam pi maternity check up lagi... dah 32 weeks.. 8 weeks to come.. Insya-Allah aku akan menjadi ibu. Ibu yang macam mana yek.. macam mak aku dulu ke, atau macam arwah atuk aku yg bela aku dulu, atau akan lainkah cara aku?

Hmm..... takutnya.. bkn takut melahirkan. Takut akan tanggungjawab yang akan tergalas di bahuku nanti. Tanggungjawab membesarkan, mengasuh, mendidik, menjaga dan membentuk seorang insan ke dunia nie. Sungguh aku amat takut.

"Ya Allah jadikan bayi dlm kandungan ku ini sebaik-baik umat-Mu di dunia ini yang akan sentiasa memikul syariat-Mu sepanjang hayatnya."

Harapanku anakku ini akan jadi lebih dariku, lebih baik dari abinya, pendek kata lebih baik dari kami.

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...