Blog ini sekadar cerita-cerita biasa dan perkongsian sebuah pengalaman kehidupan untuk rujukan bersama

Thursday, October 14, 2010

Syiah dah merebak di Johor Bharu

Nie entry melepaskan perasaan. Bukan nak tunjuk pandai pasal akidah nie. Aku nie bukanlah seorang abid atau seorang ulama. Tapi kalau dah ajaran tu tang Syahadah pun dah guna Wa-asyhadu anna-Ali-Rasullullah.. konpem dah salah dan kafir kan... yang kome pi ikut jugak tu kenapa B****....

Kalau aku tahu lah tempat yang buat kelas ajar Syiah nie.. harus aku repot kat Jabatan Agama. Tak pun aku menyamar pi bawak rekorder dgn video cam sekali biar padan dengan muka derang.. suka-suka hati buat kelas Syiah kat negeri yang mempertahankan ASWAJA.

2 comments:

m-i-o said...

aku rasa diorang yg terpesong ni macam kena guna2 tau. sebab ramai yg educated tapi entah hapa2 sampai ko akan rasa eh apasal diorang bodoh sangat ni, tak reti fikir ke?

repot je beb.

tapi jgn sampai ko tengah record kang tetiba ko pun diguna2 kan sekali udah! kes naya wei!

Lynn Nasir said...

salam,

bahaya..dah tahu ni mcm mana, tanggungjawab utk merepot :) semoga dipermudahkan urusan..