Wednesday, December 15, 2010

Aiman goes shopping...

Entry takde makna.. sajer nak bercerita pengalaman bawa anak aku bershopping kat Carrefour hari tu. Kebetulan aku amik cuti bawa dia pi klinik dan petang tu pi lah beli barang dapur yang dah kehabisan dengan mak aku dan hangkut sekali dengan anak aku.

Al-kisah, anak aku nie walaupun kurang sihat tapi kaki tangannya totaplah sihat. Selalunya kalau kita orang pi shopping memang bawa dia masuk dalam troli. Tak pernah lagi bagi dia jalan sendiri. Kali nie dia tak mau dok diam dalam seat troli. Nak kasi diri dalam troli, barang dah penuh pulak laa dalam troli tu. Aku pun pimpinlah dia sambil mak aku pilih barang nak dibeli. Anak aku nie dalam fasa meniru apa orang buat. So, apa dia sudah buat. Semua barang yang dia berkenan di hati, dia amik masuk troli. Aku dan mak aku pulak terpaksa pulangkan semula barang tu bila dia tak nampak. Pas tu tang menyibuk nak angkat barang yang lagi berat dari dia... Sabo lah nak oii.. jangan dha besar nanti ko taknak menolong langsung pulak dah lerr yek...

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...