Blog ini sekadar cerita-cerita biasa dan perkongsian sebuah pengalaman kehidupan untuk rujukan bersama

Wednesday, December 8, 2010

Bagaimana anda meninggalkan komen?

Saya sebenarnya lagi banyak blogvisiting dari mengemaskini blog sendiri. Jadi kadaang-kadang rajinlah juga saya meniggalkan jejak bila rasa nak tinggalkan jejak di blog yang saya lawati. Ada yang rajin membalas, ada yang tak pedulik. ada juga yang jadi macam sesi forum kat ruangan komen tu.

Jenis komen macam mana saya suka tinggalkan? Cadangan, teguran, gurauan, macam-macam bentuk. Kadang-kadang saya rasa ada juga komen yang saya tinggalkan tu sedikit outspoken. Ntah-ntah orang terasa tak bila baca. Tapi bila fikir balik, saya ikhlas bila tinggalkan komen tu tanpa apa-apa rasa prejudis. So, saya kurang peduli kalau ada orang yang terasa. Ada juga komen saya yang masuk ke spam komen, mungkin terlalu kasar.. hehe.. sampai komen saya semua kena spam.. haha..

Anda bagaimana?

p/s: Saya rasa setakat nie saya tak pernah tinggalkan komen as unknown..

2 comments:

TopsyTurvyMum said...

Salam Mardiah,
Terima kasih sudi komen kat blog saya:)
Nak jadi blogger kena la terima jer sebarang bentuk komen dgn hati terbuka..kalau tak boleh terima disable kan jer commentbox tu:)

knv said...

perlu jugak komen2 panas sekali sekala. :D