Wednesday, October 14, 2009

Aduhai anak....

5 hari lepas ku terlupa bawa cooler bag. Makanya, susu perahanku tak dapat di sejukkan. ku cuma dapat letak kat dlm bilik solat dan on kan air-condnya. bila ku nak ambil susu, ku dapati aircond dah tutup.. ahh.. sudah... tp susu masih elok. aku gamble jek...

pendek cerita akibatnya, esok susu dah x elok dan anakku xnak minum EBM dan substitute FM walaupun menangis2 sbb dah lapar. esok, lusa dan tulat dan seterusnya itulah menunya di rumah baby sitter. dia cuma minum susu ibu direct drku bila ku balik kerja. Aku dah risau giler.. buntu.. jammed... akhirnya.... aku adu kat sifu breastfeedingku jugak.. Haza... tolong.... rescue me... hihiiii... ntah apa-apa.... dok tangguh nak pi tanya. sibuk pi cr org lain dulu wat pe.. padan muka aku... akhirnya hari nie anakku telah berjaya menghabiskan 10 oz ebm ku sebelum kul 11pg.. pergh... mcm nie production kena tambah double nie... tgh hari tadi ku pi beli biskut dan air soya satu kotak besar, selain bekalan kurma yg dah makin surut hari nie... (kena pi beli lagi) Semoga aku akan berjaya menghadapi cabaran-cabaran seterusnya dalam dunia penyusuan ini... Insya-Allah.

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...