Sunday, November 22, 2009

Anakku...

Assalamualaikum...

Sesajer... semalam abah balik rumah (nape mcm abah jarang balik rumah ke? hehe..) so semua ada kat rumah kecuali adik aku yang kerja kat KL. So, semua attention biasalah dekat anakku yg sorang tu... semua layan dia, main dengan dia. So, aku banyak sikit space untuk buat kerja lain. Dapatlah masak utk laki aku, masak dengan mak aku kat dapur. Selalunya masak asal ada, n semua nak cepat jek. Nasiblah laki aku paham dan byk tolong kerja rumah. So, apa yang specialnya? Anak aku.. aku ingat xde aku xpelah.. sbb dah nyusu kenyang dah pun kan... tiba2 tengah dok main2... aku lalu-lalang dekat depan tu leh lak dia dok toleh2 kat aku... (frankly aku sebenarnya jeles kalau orang lain lg rapat dgn anak aku...) aku igt sajer toleh... tiba2 dia dah cemik nak nagis... adoilaa... dia sedih apsal mak dia buat mcm x tau jek kat dia.... "taklah sayang.... mak acah jek..." hehehe... mak dia gak no.1 kat dia....

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...