Friday, April 9, 2010

Kelas Panduan Penyusuan Susu Ibu-Johor Bharu

Assalamualaikum,

Saya  jarang dapat maklumat tentang adanya kelas penyusuan lain selain yang dianjurkan oleh Sarakids. Justeru itu saya ingin berkongsi terutama kepada ibubapa dan bakal-bakal ibubapa di Johor Bahru.

Khas untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan ataupun bakal menimang cahaya mata dan ingin meyusukan anak anda, atau ibu-ibu yang masih hairan kenapa ibu-ibu menyusu nie sangat fanatik dengan khasiat susu ibu, silalah datang ke kelas penyusuan susu ibu anjuran SaraKids, Johor Bahru. Tarikh, masa dan tempat adalah :

Tarikh : 25hb April 2010
Masa : 9.00 a.m. - 1.00 p.m.
Tempat : Outlet Sarakids, Jalan Daya, Taman Daya, Johor Bahru.
Bayaran: RM200 per couple (dgn kawan pun boleh)
                 RM150 per person

Landmark ke Sarakids :

Terletak di deretan kedai sebelum sampai ke stesen minyak Esso yang juga terletak sebelum ke pintu gerbang utama ke Taman Setia Indah.

Direction dari Taman Adda Height, terus melalui sekolah kebangsaan taman daya 2, belok kiri di lampu trafik simpang tiga. Jalan terus hingga sampai di trafik light simpang empat, belok ke kanan dan terus masuk ke deretan kedai disebelah kiri.

2 comments:

mai said...

tahniah.harap awk dapt teruskan penyusuan sampai usia 2 tahun. susu ibu byk khasiat.
http://kcdream.blogspot.com

Unknown said...

thanks for promoting dear. ni kelas ni dianjurkan oleh sarakids JB. mmg mahal sikit sbb nak kena bayar saya utk tanggung kos perjalanan. betul kata nad, ilmu tu lg tak boleh dihitung =)

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...