Thursday, December 2, 2010

Apa nak jadi?

Dah macam title lagu pulak dah tajuk posting nie.

Takde apa nak dikongsikan hari nie. Sekadar luahan perasaan bila membaca posting saudara Mazidul Akmal, wartawan dan penerbit TV# di blognya tentang kegiatan seks sejenis yang makin menular di kalangan remaja. Yang menyedihkan ianya dilakukan oleh remaja yang beragama Islam. Lebih menyedihkan bila mereka dah takde rasa malu dengan tabiat mereka sehingga memaparkan aksi-aksi mereka di blog dan laman web untuk ditonton oleh beribu-ribu penonton. Kesal, sedih, jijik macam-macam lagi perasaan yang bercampur-baur dalam hati nie.

Kepada mereka yang bernafsu songsang nie, tolonglah ada rasa tanggungjawab sikit dengan tidak memaparkan gamabar-gambar tak senonoh aksi-aksi mereka tu kat laman web. Apa akan jadi kalau ianya ditonton oleh kanak-kanak yang masih innocent dan tak tau apa-apa tentang seks. Apa kami sebagai ibu bapa nak jelaskan pada mereka kalau mereka terjumpa gambar-gambar tak senonoh tu.

p/s: Susah bila dah tak malu dengan dosa.

1 comment:

Lynn Nasir said...

sedih kan? alangkan sy nk bergambar ngan suami masa bertunang dulu pun keluarga saya dah tarik muka. tak bagi!

mmg didikan makbapak la yg akan mencorak anak2 diorg..

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...