Thursday, January 13, 2011

New Year Giveaway!! by Ayeen's Craft

New Year Giveaway!!


Sempena tahun baru aku pun baru-baru nak berjinak-jinak dengan felt craft nie. Aku dah lama terjun dalam kerja-kerja kraf nie. Tapi dah lama tinggalkan. Bila discover kraf felt yang senang amat nie, aku decide nak terjun balik ke dunia crafting nie. Best oo... tak caya leh cuba. Jangan addicted macam aku sudah. hehe... Sebagai permulaan aku nak join giveaway nie. Mana lah tau ada nasib menang.
 
Cara-caranya:
1- jadi follower blog ayeen ni dan letakkan link blog ayeen kat blog korang.
kalau nak letak ayeen nye banner pon bleh jugak..sila amek disudut kiri blog..
2- buat entry pendek / comel tentang giveaway ni + gambar kat atas ni boh skali...
3- tinggalkan komen anda kat entry post ni tentang penyertaan korang, dgn linknye skali..


Apa hadiahnya?
Ada 2 jenis hadiah..

A- CRAFT PACK
1- kain felt x 8 pcs
2- mix round button 10mm x 24 pcs
3- ribbon ( grosgrain + printed ) x 3 meter
4- keyring x 3
5- pin brooch x 3
6- hp straps x 2
7- wiggle eye x 4 pairs

B- CUTE PACK
1- love keychain x 1
2- bookmark x 1
3- flower hp straps x 1
4- buku bajet harian x 1
5- ribbon brooch x 1
6- klip kertas comey x 1
7- note book comey x 1

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...