Monday, June 7, 2010

Cerita Liwat Anwar... boleh caya ke tak?

Sajer nak bukak citer nie following posting pedofilia yang lepas. Kenapa? Sebab kebarangkallian Anwar pernah meliwat dan diliwat ada. Begitu juga dengan beribu-ribu lagi manusia lain di luar sana (termasuk anak-anak kita,, na'uzubillah).

Tapi, oleh kerana perbuatan meliwat ini adalah bersifat di luar tabi'i dan jarang-jarang di dengari berlaku di kalangan politikus di Malaysia berbanding seks luar nikah yang dah terlalu "normal", maka ia dijadikan modal untuk menjatuhkan kredibiliti beliau suatu ketika dahulu dan juga sekarang. Tetapi bagi aku secara peribadi, kredibiliti dan peribadi beliau jatuh di mata aku bila beliau menggunakan segala sumber yang ada sama ada salah atau betul untuk menjadi seorang perdana menteri Malaysia. Aku sangat-sangat bangkang tindakan beliau bersekongkol dengan DAP yang bagi aku sangatlah pro komunis yang bertopengkan demokrasi. Tak percaya? DAP kononnya adalah parti berbilang kaum. Tapi aku hanya nampak CINA jek dalam parti tu. Yang Melayu, MELAYU jek kat dalam tu dan jadik dummy derang untuk promote DAP among Malay. OK stop pasal DAP. Balik pada kes liwat Anwar.

Aku percaya kat luar sana mesti ada ramai individu yang bersetuju kalau aku kata gangguan seksual di asrama-asrama sekolah kita telah banyak berlaku sejak dahulu lagi. Cuma yang diganggu takut nak ke hadapan sebab tiada bukti fizikal dan kalau ada adalah saangat memalukan untuk membuat pengakuan apatah lagi buat servikal test kat klinik untuk further report ke pihak polis. It is a taboo at the moment. Mungkin kes terpencil seperti ini yang dijadikan modal untuk menjatuhkan kredibiliti beliau suatu ketika dahulu. Sebab bila ada kes yang sinonim dengan pengalaman sendiri, mungkin orang-orang yang ada pengalaman di liwt ni akan kata, it's posible (mungkin mereka diliwat oleh public figure and respected people). Lagi satu kes liwat nie bukan boleh dibuktikan dengan mudah kalau tak immediately buat test lepas kena liwat. kalau terus mandi sebab nak hilangkan trauma etc.. bukti boleh musnah. nak harap bukti kat tempat kejadian, anything can happen lepas tempat tu ditinggalkan. It can be clean up afterward. Orang yang bijak takkan terkena dua kali di tempat yang sama. Tapi dalam kes nie, aku hairan jugak macam mana orang bijak macam dia boleh terkena lagi sekali. Pelik tapi benar.

3 comments:

Liz said...

lelaki berumur 20-an diliwat oleh lelaki berumur lebih 50 tahun (xtau brp umur anwar).

apa lelaki umur 20-an tu tak kuat langsung ke? kalau ye pun aa kan, takkan dia tak boleh tumbuk langsung si peliwat tu? ape la lemah sgt si yg kena liwat tu?

mcm x logik je. huhuhu

DeeYa said...

hahaha... betul3x...

Lynn Nasir said...

Ni jugak la yg saya ckp kat suami saya dulu, takkan la si "mangsa" dewasa tu kalah ngan org tua yg baru keluar penjara. ntah apa2..

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...