Monday, June 28, 2010

Rentetan posting Mommy Lyna.....

Hehe.. nie kes tak puas komen kat blog Mommy Lyna tang posting yang nie.... Mommy Lyna bercerita tentang Abiy buah hatinya.. aku dah baca few of her posting yang mengulang-ulang perkara yang sama. Aku rasa dia mengulanginya dek kerana sikap isteri-isteri di sekeliling beliau yang selalu mengadu keluh-kesah mereka sebagai isteri di rumah dan sikap-sikap suami mereka di rumah.

Aku pulak macam mana? Aku baru 2 tahun berumahtangga. Baru nak merasa asam garam rumahtangga. Baru nak belajar bertatih mengharungi badainya. Tapi personally, aku bersetuju 100% dengan setiap yang diutarakan Mommy Lyna. Kenapa? Sebab apa yang telah terjadi, aku akan berbalik kepada konsep Qadha' Qadar yang telah ditetapkan. Aku bukanlah sempurna, begitu juga my other half. Tapi kami telah dijadikan untuk saling menyempurnakan.

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...