Monday, February 7, 2011

Baked Fried Rice

Apa jadah hari nie sampai 3 entri... haha...

Aku nak share resepi aku masak hari Sabtu lepas. Hari tu aku half day, ang laki aku kerja sampai petang. So, aku leh masak n makan apa aku nak. Ada nasi minyak org kawen tak habis, aku pun bedal buat nasi goreng malas denga mix vege plus sosej jek. Pas tu aku masukkan cheddar cheese, gaul rata dalam kuali tu jugak. Pas tu masuk dalam loaf pan, tabur lagi cheddar cheese bakar sampai cheese tu cair dan serap dalam nasi goreng tu. Memang sesuai untuk menggemukkan badan. Kalau lagi pedas lagi sedap. Tapi aku buat tak pedas sebab nak share dengan anak aku. Nak pedas, leh makan dengan sos cili atau sambal kicap.

Sekian.

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...