Monday, February 21, 2011

“Saya Mahu Apple iPad Dari Blog MySuperKids”

Saya dah lama mengidam Apple iPad sebab saya bercita-cita untuk update blog saya setiap kali ada masa terluang pada bila-bila masa dan di mana-mana saya berada. Dengan iPad Apple nie saya tak perlukan internet excess all the time untuk online. So, saya boleh update on d go. Saya dah try abah nyer iPad. Memang mengujakan sebab all in one boleh buat. Especially when travelling dalam kereta atau bas. Dari kita duduk saja tengok pemandangan dan pengalaman baru yang kadang-kadang hilang bila sampai ke destinasi lebih baik kalau kita boleh teruskan curahkan dan terus publish at once kan?

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

1 comment:

juanita said...

kalau panjang sket article ni mesti bess :)

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...