Friday, February 11, 2011

Program MBFPC

Sajer nak share setelah program ini dah confirm. Sebelum nie dah tau dah. Cuma taknak war-warkan dulu sebab tempat dan tarikh belum confirm lagi. Aku dalam MBFPC nie lagi suka bergerak sendiri dari menyertai program macam nie. Kenapa? Sebab kekangan masa dan suami aku sendiri tak suka nak berjalan. Kalau aku keluar dia sensorang kat rumah macam pelik pulak rasanya. Kalau time dia takde aku keluar tu tak rasa pelik sangat. Oklah.. aku nak share program nie untuk semua ibubapa dan bakal ibubapa. Orang awam pun boleh masuk juga. Aku galakkan, pegawai-pegawai perubatan dan staf sokongan terutama yang bekerja di hospital bahagian ONG untuk turut sama ke program nie.

Tajuk: Nur Kasih 1, Susu Ibu: Cecair Bernilai Emas
Yuran pendaftaran: RM 5 sahaja
Anjuran Bersama: Pusat Isalm, UTM; Malaysian Breastfeeding Peer Counselor (MBfPC)
DuniaSusuIbu.com
Contact:
Pusat Islam, UTM: 07-5537501 / 05 / 08
Mardziah, MBfPC: 019-9532747
Zulhaya, MBfPC: 013-7652331

No comments:

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...