Blog ini sekadar cerita-cerita biasa dan perkongsian sebuah pengalaman kehidupan untuk rujukan bersama

Thursday, March 25, 2010

Posting terakhir untuk hari ini... :apa kes?

Sesi melangut sambil menerjah blog kengkawan di alam cyber dah makin hampir ke penghujung. Sekarang adalah sesi menung memikirkan apa nak masak dengan ayam kampung tua yang diborong oleh bonda tercinta. Buntu jugak kepalaku nak pikirkan apa nak digayakan dengan ayam tua tu.. Nak cakap lepas makan ayam goreng tua tu malam tadi ku tak sampai hati sebab dia yang beli, kite orang laki bini paka t telan jek apa yang mampu. hb ku yg kurang gigi tu tolak kat aku mana part yang di luar kapasiti mesin pemprosesan dia. Haku jugak lah jadi SWM kat rumah nie.. layan... nampak gaya, masak sup jek lah.. boleh makan dengan mi atau kue tiaw yg ada dalam peti ais tu... redha jek laa.. tapi sedap gak mlm2 makan mi sup ditambah rencah sambal kicap.. best3x.. (dah terbayang mi sup panas dengan sambal kicap...) x sabar pulak nak masuk dapur... tunggu...

No comments: