Tuesday, March 9, 2010

Meraban... hand phone vs public phone

Hari nie sungguh laa mentansionkan sbb pembaziran petrol secara berlebihan telah berlaku gara-gara handphone ku yang telah kena bar. Pi MMHE hntr invois dgn tender settle. igt nak pi beli MAB dgn supplier kat Pasir Gudang. Cari lah public phone rata pasir gudang dari jln perak sampai air biru aku cari tak jumpa. Yang jumpa semuanya tak berfungsi.

Last2 aku balik n singgah tmn Rinting cr public phone lagi sekali sbb nak cancel appointment. Sungguhlaa sakit hati. Nie lah padah bila hand phone lebih berkuasa dari public phone. Teringat zaman belajar dulu dok simpan syiling pasal nak biar senang bertelefon guna public. Walau ada handphone masih setia dgn public phone sbb nak kawal ekonomi. Akhirnya, aku balik jek ke ofis dengan tak dapat apa2. Nak pi bayar bil kat tmn molek pun cancel sbb xnak lambat sampai ofis. nanti lewat hi-way bersejarah tu dah mula jam. Nak jadi malang lagi aku boleh terlajak nak masuk hi-way plus kat pasir gudang, dan end-up kena balik ke ofis lalu uda dan tampoi. Sungguhlaaa si lebai malang haku hari nie.... tension lerrr sesangat....

1 comment:

gO mi NaM said...

hai tuan tanah...ada iklan tadi dan saya klikkan utk menambah tabungan tuan tanah..gud luck..

PROMOSI SHAKLEE MAC 2018 Bulan Mac ini semua sid Shaklee panas kerusi.  Semua tak boleh duduk diam sebab produk baru set penjagaan kuli...